- Stap in de rol van een hacker.
- Interactieve serious game voor bedrijven.
- Unieke storytelling met hacker veiligheid, phishing, ransomware en CEO fraude.
Serious games zijn een krachtig instrument voor bewustwording, het leren van nieuwe vaardigheden en het overdragen van kennis. Als specialist in serious games helpen we je graag om een échte indruk achter te laten. Een game maakt pas impact als het leeft.
Met Cyber Crime The Game creëren we bewustwording en een enorm draagvlak voor cybercriminaliteit met het krachtigste hulpmiddel: gamification. Ben je er klaar voor om letterlijk wakker geschud te worden? Stap in de rol van een hacker en laat jezelf meeslepen in de wereld van hacking!
Serious games worden veel in het bedrijfsleven, de zorg en het onderwijs ingezet. Daarnaast worden tal van initiatieven door de overheid ingezet. Hieronder vind je diverse opgeleverde serious games voor klanten. Hiervan maken Eenheid 75 en Hosselaar continu impact in Nederland. Deze serious games zijn daarom direct af te nemen.
Klik vooral door op een van onze projecten voor meer informatie. Ideaal als voorbeeld om een impressie van serious games in de praktijk te verkrijgen.
Serious games zijn krachtige veranderinstrumenten om kennis/informatie over te dragen en hebben een ander doel dan entertainment. Het speelt in op je intrinsieke motivatie. Hierdoor zorgen serious games voor een hogere betrokkenheid, een veilige leeromgeving én positieve ervaringen. Kortom: spelers zijn meer betrokken bij het spelen van een game.
Afhankelijk van het leerdoel worden serious games ingezet voor de volgende doeleinden: het overdragen van kennis, het leren van nieuwe vaardigheden, bewustwording én gedragsverandering.
Gamification speelt in op 3 basisprincipes: aantrekkingskracht, beloning en voortzetting. Hierdoor wordt de intrinsieke motivatie van mensen aangewakkerd. Ofwel: de motivatie vanuit mensen zelf. Resultaat: gamification is een krachtig veranderinstrument om dingen te bereiken en doelstellingen te behalen.
Gamification kent diverse elementen. Je kunt denken aan een belonings- en/of feedbacksysteem. Verder is het belangrijk om een sterk verhaal neer te zetten (context/storytelling) en interactie te genereren tussen mensen (gameplay en het sociale aspect).
Ben je benieuwd naar hoe een serious game voor jullie doeleinde ingezet kan worden? Wij gaan graag het gesprek met je aan om te kijken naar de mogelijkheden. Zo werken wij momenteel intensief samen met verschillende opdrachtgevers en experts voor de ontwikkeling van nieuwe serious games.
Elke game en doelgroep anders. Het is daarom belangrijk om elk probleem en elke uitdaging anders aan te pakken. Je moet bijvoorbeeld nadenken over de gameplay, het verhaal en het sociale aspect. Daarnaast moet er nagedacht worden over beloningen om spelers te stimuleren. Kortom: wat is nodig om spelenderwijs gedragsverandering te bereiken en voor welk doeleinde?
Bel direct met Joris, specialist in serious games:
Neem contact opWij organiseren altijd het juiste type uitje.
Heb je interesse om Cyber Crime The Game in te zetten of wil je samen met ons een nieuwe serious game ontwikkelen? Schroom dan niet om contact op te nemen. Samen zorgen we ervoor dat jullie game “letterlijk” tot leven komt en impact maakt. Life is a game, play it.
Neem gerust een kijkje op de website van Gamificationers voor meer informatie of bel direct naar ons telefoonnummer.
Ga naar Gamificationers.nl